torsdag 10 februari 2011

Lite sent, men bara lite! ;)

Hejsan alla! Nu blir det ett ganska sent inlägg. Klockan är tjugo över åtta. Men när jag kom hem efter skolan så vila jag och sen titta jag lite på TV och sen skulle jag äta middag. Och vi i klassen har sålt tulpaner, och alla tulpaner kom hem till oss så kom alla och hämta dom här hemma. Sen åker dom och lämnar ut alla tulpaner till alla som beställt. Och jag var ju tvungen att hjälpa mamma att dela ut alla tulpaner så jag han inte göra ett inlägg fören nu. Idag har det varit en vanlig dag. Jag hade hemkunskap och vi gjorde milkshake. Den var mumsig och jag jobba med världens bästa tjej! Du vet vem du är! ;) Just nu tittar jag på landskampen, har inte följt det så mycket men mamma tycker det är kul. Det är i för sig ganska kul men jaja. Nu ska jag dricka te. Ha det bra! // Ebba :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar